EMAIL
info@onlineschoenenwinkel.nl
Stuur Zonnenberg een e-mail
BELLEN
0486 45 12 03
Bel met Zonnenberg
FACEBOOK
@Zonnenbergschoenen
Zonnenberg op Facebook
INSTAGRAM
@Zonnenbergschoenen
Zonnenberg op Instagram
* klantenservice op werkdagen geopend van 09:30 tot 17.30
>Privacy policy
>Disclaimer
>Cookiebeleid
>Actievoorwaarden
>Algemene voorwaarden
Ja, graag zelfs. Je kunt hiervoor mailen naar info@onlineschoenenwinkel.nl.
Zonnenberg Schoenen
Kerkstraat 10 5411 CL Zeeland (Noord-Brabant)
Tel: 0486 45 1203
Email: info@onlineschoenenwinkel.nl
Ma: Gesloten
Di: 09:30 - 17:30
Wo: 09:30 - 17:30
Do: 09:30 - 17:30
Vr: 09:30 - 20:00
Za: 09:00 - 16:00
Zo: Gesloten
Ja, dat kan zeker. Alle items die aangeboden worden via de online shop zijn daadwerkelijk op voorraad in de winkel van Zonnenberg Schoenen. Noteer voor de zekerheid het artikelnummer, zodat het personeel de schoen snel voor je kan pakken.
Heb je een klacht? Stuur dan een email naar info@zonnenbergschoenen.nl. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te komen in de winkel. Wij zullen je klacht beoordelen, mits deze gegrond is, een passende oplossing bieden.
Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs.
Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Een product of maat kan (tijdelijk) uitverkocht zijn op de webshop. Afhankelijk van onze voorraad wordt dit product online weer aangevuld. Houd voor de actuele voorraad de webshop in de gaten. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de winkel (Zonnenberg Schoenen) om te informeren of het product kan worden besteld. Houdt dan het artikelnummer, de maat en de kleur bij de hand.
Wanneer je een product hebt gevonden, kies je de maat die je wilt bestellen. Vervolgens klik je op ‘bestel nu’ om het product in de winkelwagen te plaatsen. Je winkelwagen geeft een overzicht van de bestelling. Wijzigen kan hier ook. Vanuit je winkelwagen kun je verder winkelen, de bestelling annuleren of direct de bestelling afronden en betalen. Ben je een nieuwe klant? Dan vragen wij je een account aan te maken. Heb je al eerder iets besteld? Dan log je in met je e-mailadres en wachtwoord.
Nadat je bent ingelogd/je account hebt aangemaakt controleer je of alle gegevens kloppen. Wil je nog iets wijzigen? Dan kun je dat op deze pagina doen. Kloppen alle gegevens? Klik dan op ‘naar de betaling’. In dit scherm kies je de gewenste betaalmethode. Vervolgens kun je de bestelling versturen. Nadat de betaling is voltooid, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.
De bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet in behandeling is genomen. Twijfel je hierover? Neem dan contact op met de winkel. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze na ontvangst ruilen of retourneren.
Ja, wij versturen bestellingen binnen Europa. Jouw bestelling zal dan wel iets later geleverd worden. De kosten voor verzending naar het buitenland bedragen €10,-. Wil je een bestelling plaatsen en ben je woonachtig buiten Europa, neem dan contact met ons op om te kijken of de bestelling verstuurd kan worden.
Het kan voorkomen dat mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terecht komen. Check daarom altijd deze inbox. Heb je de email niet ontvangen, neem dan contact op met de winkel voor het antwoord op je vraag.
Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Mocht het onverhoopt voorkomen dat de prijzen niet gelijk zijn, neem dan contact op met de winkel Zonnenberg Schoenen.
Wij bezorgen bestellingen gratis vanaf €50,-, plaats je een bestelling onder de €50,- dan rekenen wij €5,- aan verzendkosten. De kosten voor verzending naar het buitenland (niet Nederland) bedragen €10,-. Wil je een bestelling plaatsen en ben je woonachtig buiten Europa, neem dan contact met ons op om te kijken of de bestelling verstuurd kan worden.
Je betaling verloopt via een versleutelde https-verbinding. Dit betekent dat de verbinding tussen jou en de website gecodeerd is en daarom niet zichtbaar is voor derden. Een veilige betaalomgeving herken je aan het hangslotje onderaan en een URL in de adresbalk die begint met ‘https’. De s staat hier voor ‘secure’.
iDEAL
iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Deelnemende banken zijn: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Tridos Bank en Van Landschot Bankiers.
Bancontant
Bancontant is een Belgisch betaalschema. Banken die Bancontact-kaarten uitgeven zijn: ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank.
SOFORT Banking
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode. SOFORT Banking is beschikbaar in 13 Europese landen. Het is beschikbaar in: Duitsland, Nederland, Frankrijk, Groot-Brittanië, Zwitserland, Italië, Spanje, België, Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije.
PayPal
PayPal is wereldwijd de meest gebruikte online wallet. Om gebruik te kunnen maken van PayPal koppel je een creditcard of bankrekening aan je PayPal-account. Je zet hier een saldo op en van dit saldo betaal je op de webshop.
KBC/CBC Payment Button
De KBC/CBC-Betaalknop is een online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste bank van België. Via de knop betaal je, je online aankopen vanuit je eigen vertrouwde bankomgeving.
Belfius Direct net
Belfius is een Belgische bank. Heb je een Belfius-rekening, dan kun je via deze betaaloptie direct online betalingen doen. Dit gaat via internetbankieren of via de smartphone app.
Online bestellingen verzenden wij standaard via PostNL. In het afrekenproces is het niet mogelijk om te kiezen dat je de bestelling wilt komen ophalen in de winkel. Wil je hier toch gebruik van maken, neem dan contact op met de winkel (Zonnenberg Schoenen) voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling. Wij gaan dan samen met je kijken naar de mogelijkheden.
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus zo snel mogelijk contact op met de winkel (04 86 45 12 03).
Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een PostNL Track en Trace nummer. Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling vertraging oploopt. Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.
Wij streven ernaar om bestellingen die zijn gedaan op een werkdag voor 17:00 uur, de volgende dag te bezorgen. Het kan voorkomen dat door omstandigheden een levering later plaatsvindt.
Wanneer je niet thuis bent wanneer wij de bestelling willen afleveren, biedt PostNL het pakket standaard aan bij de buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij je aan. Wanneer jij en je buren ook bij de tweede keer niet thuis zijn, vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat dat je de bestelling binnen twee weken op de aangegeven afhaallocatie kunt afhalen.
Wij streven ernaar dat bestellingen die gedaan zijn op een werkdag voor 17:00 de volgende dag te bezorgen. Echter kan het voorkomen dat er door omstandigheden een levering later plaatsvindt. Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best alles tegelijk te bezorgen. Wij kunnen dit helaas niet garanderen omdat er omstandigheden kunnen ontstaan waardoor dit niet mogelijk is.
Op het moment dat wij jouw bestelling verzenden, krijg je van ons een bericht met een Track & Trace-nummer. Krijg je een foutmelding bij het openen van je Track & Trace-nummer? Dan is de kans groot dat de vervoerder het pakket nog niet gescand heeft. Probeer het de volgende ochtend nog eens. Is je pakket dan nog steeds niet te vinden? Neem dan contact op met de winkel. (04 86 45 12 03)
Wij bezorgen bestellingen gratis vanaf €50,-, plaats je een bestelling onder de €50,- dan rekenen wij €5,- aan verzendkosten.
De kosten voor verzending naar het buitenland bedragen €10,-. Wil je een bestelling plaatsen en ben je woonachtig buiten Europa, neem dan contact met ons op om te kijken of de bestelling verstuurd kan worden.
Ja, wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een Track & Trace-nummer. Met dit nummer kun je op de website van PostNL je pakket volgen.
Binnen 14 dagen na ontvangst mag je (een deel van) je bestelling ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, het originele label en/of prijskaartje bevat en in de originele verpakking zit. Je mag het artikel beoordelen en bekijken, mits anders is vermeld. Wij vragen je om het artikel direct na ontvangst te controleren of het onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet zo zijn, willen wij je vragen om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen en dit bij ons te melden.
Wil je een artikel graag retour sturen? Vergeet dan niet het retourformulier in te vullen en mee te sturen.
Wij storten uitsluitend geld terug als je je online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneert, met inachtneming van de algemene voorwaarden. Retourneren kan per post of in de winkel (Zonnenberg Schoenen). Het bedrag wordt ten allen tijden teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Je ontvang dus géén contact geld van ons terug.
Artikelen kunnen enkel geruild worden tegen eenzelfde artikel in een andere maat. Vul hiervoor zorgvuldig het retourformulier in en voeg deze bij je pakket. Nadat wij je pakket ontvangen hebben, ontvang je het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen 5 werkdagen op het afleveradres.
Je kunt je bestelling (of een deel van je bestelling) binnen 14 dagen retourneren. Het stappenplan beschijft duidelijk hoe de artikelen geretourneerd moeten worden. Lees snel verder:
Bij bestellingen vanaf €50,- is retourneren gratis. (Mits je de bestelling binnen de gestelde retourtermijn retourneert en gebruik maakt van het bijgevoegde retourlabel.) Bij een retourzending van een bestelling onder de €50,- rekenen wij €5,- aan retourkosten. Deze worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Vanaf 1-12-2021 rekenen wij een kleine retourbijdrage van €2,95 voor Sale en Outlet artikelen (afgeprijsde artikelen). Dit bedrag zal automatisch op de terugbetaling worden ingehouden en hoef je dus niet te betalen bij het PostNL servicepunt.
Voor zendingen verstuurd naar het buitenland geldt het volgende: de retoursticker of het antwoordnummer kan in dit geval niet gebruikt worden. Een retourzending vanuit het buitenland is daarom geheel voor eigen rekening.
Als je jouw pakket bij een postNL-punt inlevert, dan adviseren wij om het bonnetje met Track & Trace code goed te bewaren tot jouw retourzending is verwerkt. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.
Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou.
Ja, ruilen en retourneren in de winkel kan binnen 14 dagen op vertoon van je retourformulier. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, het originele prijslabel bevat en in de originele verpakking zit. Indien je de retourzending terugbrengt in de winkel wordt het betaalde bedrag teruggestort op de manier waarop je betaald hebt, je krijgt dus geen geld terug in de winkel.
Als je de volledige bestelling retour zendt, dan ontvang je de verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet teruggestort. Voor het ruilen van producten betaal je onder de €50,- opnieuw verzendkosten, daarboven is de verzending gratis.
Hergebruik het papier van jouw bestelling of verpak de artikelen in een stevige doos of in een sterk papier. Let op: Plak niet de originele doos van de schoenen dicht! Voorzie het pakket van het retourlabel en/of retouradres (dit is te vinden op het retourformulier) en geeft dit af bij een PostNL servicepunt. Vergeet niet het retourformulier volledig in te vullen en bij je retour te stoppen. Het ontbreken van het retourformulier kan het retourproces vertragen.
Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5-7 werkdagen het betaalde aankoopbedrag terug te betalen. Mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en de schoenen in de originele doos zitten.
Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5-7 werkdagen de retour te verwerken.
Als je de volledige bestelling retour stuurt, dan ontvang je de verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet teruggestort.
Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@onlineschoenenwinkel.nl. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te gaan in onze winkel. Wij zullen je klacht beoordelen en wanneer de klacht gegrond is, je een passende oplossing aanbieden.
Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs!
Wij maken voor garantie onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten zijn klachten die onstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.
Voorbeelden van gebruiksklachten zijn:
- Slijtage van de zolen, hakken en neuzen
- Kapotte ritsen en stiknaden
- Beschadiging van de hielpartij.
Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met de klantenservice of kom langs in de winkel.
Dit hoort niet. Voorafgaand aan de verzending vindt er altijd een kwaliteitscontrole plaats waardoor we dit proberen te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice via 04 86 45 12 03.